• Inici: Dilluns, 16 setembre 12:00
    Fi: Dilluns, 16 setembre 16:00
  • Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat: Macarrons amb salsa bolonyesa. Espinacs ofegats amb alls. Cuinat de ciurons amb verdura i xoriço.

Segon plat: Pollastre rostit al forn amb patates fregides casolanes. Calamar a la planxa i ensalada. Tomàtigues farcides de verdura i arròs.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Tallarines a la carbonara. Crema freda de poma verda, menta i alfabeguera. Ensalada reial.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb ensalada i patates fregides. Calamar a l’andalusa amb ensalada. Ous remenats amb xampinyons.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de taronja.

Primer plat: Macarrons amb tonyina. Crema de carabassó. Ensalada de ciurons.

Segon plat: Lluç al forn amb patata al forn i ensalada. Pit de pollastre a la planxa amb patates. Espinacs amb panses, pinyons i cuscús.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Arròs tres delícies. Llenties amb costella baixa i xoriço.

Segon plat: Truita de patata amb ensalada. Pollastre amb prunes.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.