• Inici: Dimecres, 11 setembre 12:00
    Fi: Dimecres, 11 setembre 16:00
  • Dilluns

Primer plat: Estofat de pollastre. Llenties saltades amb xampinyons. Ensalada amb fruita seca.

Segon plat: Palaia a la planxa amb ensalada i arròs integral. Rodó de cuixa d’indiot rostit amb puré de patata. Colflori i bròquil saltat amb tofu i cuscús.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Fideuada de verdura. Crema de meló amb pernil. Ensalada de pinya i gambes amb salsa de iogurt.

Segon plat: Rajada amb pebres. Guatlles a la planxa amb patates i ensalada. Saltat de pèsols, porros i panses.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de plàtan amb xocolata.

Primer plat: Gaspatxo. Llenties amb carn i verdura. Arròs amb tomàtiga, tonyina i gambes.

Segon plat: Croquetes d’espinacs amb ensalada. Costella al forn amb patates fregides. Llissa amb pebres.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Paella de verdura. Salmorejo cordovès.

Segon plat: Llenguado a la planxa amb ensalada. Estofat de vedella.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.