• Inici: Dimarts, 10 setembre 12:00
    Fi: Dimarts, 10 setembre 16:00
  • Dilluns

Primer plat: Risotto de gambes i xampinyons. Crema de carabassa. Cuinat de mongetes amb verdura i xoriço.

Segon plat: Frit mallorquí de me. Mussola a la planxa amb minestra i patata bullida. Carxofes saltades amb seitan.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Greixera de faves. Ensalada d´arròs. Colflori gratinada a la crema d’espàrecs.

Segon plat: Secret de porc a la planxa amb ensalada i patates. Croquetes d’espinacs amb ensalada. Tonyina a la planxa amb mongetes i patata bullida.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding.

Primer plat: Tallarines integrals amb samfaina. Canelons de tonyina. Ensalada de pollastre.

Segon plat: Lluç a la planxa amb patata bullida. Pollastre rostit amb patata al forn. Saltat de carxofes amb tofu.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Escudella fresca. Ensalada russa.

Segon plat: Serrans a la mallorquina. Cuixa de pollastre a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt.