• Inici: Dilluns, 09 setembre 12:00
    Fi: Dilluns, 09 setembre 16:00
  • Dilluns

Primer plat: Macarrons amb bolonyesa de verdura. Ensalada de pollastre. Canelons de carn.

Segon plat: Lluç a la planxa amb patata bullida i ensalada. Llom a la planxa amb salsa de pebre bo i patata al forn. Mongetes verdes bullides amb seitan i arròs integral.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Pasta amb salsa de quatre formatges. Ensalada de cuscús amb salsitxes de pollastre. Crema de porros.

Segon plat: Pollastre rostit amb puré de patata. Filet d'orada a la planxa amb ensalada variada. Cassola de verdura cuita.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de brossat.

Primer plat: Arròs a la cubana. Potatge de ciurons amb xoriço i verdura. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Salmó cuit al forn amb verdura. Llom amb salsa de pebre bo i arròs. Rotlles de primavera amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Pasta amb pesto. Ous remenats amb xampinyons.

Segon plat: Secret de porc amb pebres de Padrón i patates fregides. Croquetes de peix amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.