• Inici: Divendres, 05 juliol 12:00
    Fi: Divendres, 05 juliol 16:00

Primer plat: Arròs melós de pollastre. Sopa de meló.

Segon plat: Entrecot de vedella a la planxa amb patates fregides. Graellada de verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Lasanya de verdura. Llenties estofades.

Segon plat: Cuixetes de pollastre al forn amb verdura i patata rostida. Truita camperola amb ensalada i patata bullida.

Postres: Natilles. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Paella mixta. Ensalada amb formatge mallorquí i confitura de codony.

Segon plat: Carn amb salsa de cinc espècies amb patata bullida. Tonyina a la planxa amb ensalada.

Postres: Gelat. Fruita del temps. Púding. Iogurt. Coca de pinya.

Primer plat: Ensalada de ciurons amb pebres. Wok d’arròs amb verdures.

Segon plat: Tonyina a la planxa amb ensalada. Pastís de carn amb puré de patata.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt.

Primer plat: Crema de xampinyons. Cuinat de mongetes vermelles amb verdura i carn. Ensalada d’arròs.

Segon plat: Peix fresc del dia amb minestra i patata bullida. Ous fregits amb patata. Croquetes de pollastre amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.