• Inici: Dijous, 04 juliol 12:00
    Fi: Dijous, 04 juliol 16:00

Primer plat: Lasanya de carn. Lasanya de verdures.

Segon plat: Croquetes de pollastre amb ensalada. Croquetes d’espinacs amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Lasanya de verdura. Llenties estofades.

Segon plat: Cuixetes de pollastre al forn amb verdura i patata rostida. Truita camperola amb ensalada i patata bullida.

Postres: Natilles. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Pasta amb pesto. Colflori amb beixamel.

Segon plat: Escalopa amb ensalada. Filet de llissa a la planxa amb patata i verdures.

Postres: Gelat. Fruita del temps. Púding. Iogurt. Pastís de formatge amb confitura.

Primer plat: Pasta amb marisc. Meló amb cuixot.

Segon plat: Púding de verdures amb salsa de pebres i patates. Bistec de vedella a la planxa amb arròs saltat.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Aguiat de pollastre amb patata. Salmorejo. Ensalada de fruita fresca.

Segon plat: Pilotes de verdura i llenties ecològiques. Salmó a la planxa amb arròs integral saltat. Llom a la planxa amb patata fregida.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.