• Inici: Dilluns, 17 juny 12:00
    Fi: Dilluns, 17 juny 16:00

Primer plat: Ensalada de mozzarella. Ensalada de mongetes blanques.

Segon plat: Pollastre amb salsa rocafort amb arròs. Truita d’espinacs amb trempó.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Espaguetis a la napolitana. Ensalada amb formatge feta.

Segon plat: Bistec de vedella a la planxa amb verdura i patates. Sípia en salsa amb patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Tallarines a la carbonara. Verdures gratinades. Ensalada de sípia.

Segon plat: Escalopines de pollastre a la milanesa amb puré de patata. Bacallà a la biscaïna amb patata bullida. Truita de patata amb espinacs i ensalada.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de pera.

Primer plat: Macarrons integrals amb bolonyesa de carn. Ensalada de tonyina. Llenties ecològiques estofades amb verdura.

Segon plat: Garró al forn amb patata al forn. Sardines a la planxa amb patata bullida i ensalada. Rotlles de primavera amb puré de patata i tallades de tomàtiga.

Primer plat: Gaspatxo. Ensalada de pollastre a la planxa. Macarrons a la carbonara.

Segon plat: Llom i ou a la planxa amb patates al forn. Calamars a la planxa amb ensalada i arròs integral. Bròcoli i verdures saltades amb seitan i cuscús.

Primer plat: Ensalada de quinoa. Pancuit.

Segon plat: Frit de llom. Filet de lluç a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.