• Inici: Dijous, 23 maig 12:00
    Fi: Dijous, 23 maig 16:00

Primer plat: Wok de pollastre amb tallarines. Wok de verdures amb tallarines.

Segon plat: Croquetes de pollastre amb ensalada. Llampuga amb pebres.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Macarrons amb marisc. Ensalada de llegums, ou i patates.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb ensalada i patates. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postres: Púding. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Canelons d’espinacs. Ensalada Cèsar. Macarrons amb bolonyesa de carn.

Segon plat: Mussaca casolana de verdures. Tall rodó d’indiot al forn amb verdures i arròs integral saltat. Calamars a l’andalusa amb ensalada i patata fregida.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.

Primer plat: Tallarines amb verdures. Guisat de pollastre. Ensalada de fruita seca.

Segon plat: Carxofes saltades amb seitan. Caçó a la planxa amb patates bullides. Pilotes amb salsa de tomàtiga i patata fregida.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.