• Inici: Dimecres, 22 maig 12:00
    Fi: Dimecres, 22 maig 16:00

Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc a la planxa amb tombet. Tombet amb ou.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Paella mixta. Llenties estofades.

Segon plat: Salsitxes fresques amb xampinyons i patates. Pebres del piquillo farcits de peix amb patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Salmorejo. Arròs a la cubana amb ou a la planxa. Cuinat de mongetes vermelles amb verdura i xoriço.

Segon plat: Pastís de verdura amb ou pasteuritzat i patata al forn i salsa de tomàtiga casolana. Carn magra amb salsa de tomàtiga i patates fregides. Mussola a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.

Primer plat: Guisat de costella. Mongetes vermelles a l’estil mexicà. Cornets de pasta amb cuixot dolç i formatge.

Segon plat: Albergínies farcides de verdures. Croquetes de pollastre amb ensalada. Bacallà amb pebres i salsa de tomàtiga i patates al forn.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.