• Inici: Dimarts, 21 maig 12:00
    Fi: Dimarts, 21 maig 16:00

Primer plat: Tortel·linis de formatge amb salsa de tomàtiga. Tortel·linis de carn amb salsa de tomàtiga.

Segon plat: Croquetes d’espinacs amb ensalada. Guisat de peix.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Espirals a la puttanesca. Puré de verdures.

Segon plat: Stroganoff de pollastre amb arròs. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postres: Natilles. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Tomàtigues farcides d’arròs integral amb seitan, verdures i cuscús. Espaguetis ecològics amb bolonyesa de carn. Crema de carabassó.

Segon plat: Pollastre al forn amb pinya i mel. Salmó al forn amb verdures i patata panadera. Carxofes a la italiana.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.

Primer plat: Arròs brut. Ensalada de formatge fresc, nous i mel. Crema de carabassó.

Segon plat: Pollastre al forn amb patates al forn. Ous remenats amb alls tendres i xampinyons. Salmó al forn amb patata panadera i verdures.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.