• Inici: Dimecres, 15 maig 12:00
    Fi: Dimecres, 15 maig 16:00

Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc amb porto amb patata rostida. Truita de verdures amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Paella de verdures. Ensalada de ciurons, ou i tonyina.

Segon plat: Costelles de porc a la planxa amb samfaina i patates. Sípia a la mallorquina amb patata bullida.

Postres: Pastís de poma. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Lasanya d’espinacs amb formatge de cabra. Crema de lletuga. Ensalada d’escarola amb fruita seca i vinagreta de maduixa.

Segon plat: Carabassó i tomàtiga gratinats amb formatge. Tonyina a la planxa amb guarnició. Frit de matances.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de plàtan amb xocolata.

Primer plat: Llenties ecològiques estofades amb verdura. Wok de pollastre i verdures. Ensalada de tomàtiga i formatge fresc amb fruita seca.

Segon plat: Pilotes de pollastre i vedella amb salsa de tomàtiga i patata fregida. Truita de patata amb ensalada. Bacallà a la mallorquina.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.

Primer plat: Cuinat de mongetes vermelles amb verdura i xoriço. Ensalada tropical. Aguiat de pollastre.

Segon plat: Cuscús amb verdures saltades. Carabassons farcits de carn. Rap en salsa marinera amb patata.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.

Primer plat: Arròs negre. Ensalada verda amb fruita de temporada.

Segon plat: Aletes de pollastre a la barbacoa amb patata al forn. Aladrocs fregits amb tomàtiga.