• Inici: Dijous, 09 maig 12:00
    Fi: Dijous, 09 maig 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Croquetes de pollastre amb ensalada. Ensalada de tomàtiga i mozzarella.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb verdura i patates. Salmó amb pebre verd amb verdura i patata bullida.

Postres: Arròs amb llet. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Sopes mallorquines. Mongetes verdes saltades amb embotit. Ensalada amb xampinyons, fruita seca i formatge feta.

Segon plat: Rotlles de pollastre farcits de formatge de cabra i espinacs. Mussola al forn amb gírgoles i tàperes. Col farcida d’ensalada russa.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de músic.

Primer plat: Macarrons integrals amb bolonyesa de verdures. Crema de pastanaga ecològica. Ous remenats amb espàrecs i alls tendres.

Segon plat: Pit de pollastre amb pebre bo amb arròs integral i verdures. Molls al forn amb patata panadera i verdures. Rotlles de primavera amb ensalada.

Primer plat: Ciurons trempats. Estofat de vedella. Ensalada de pasta.

Segon plat: Salmó a la planxa amb ensalada. Garró en la salsa amb patates fregides/bullides. Mongetes amb salsa de tomàtiga i arròs bullit.

Primer plat: Crema de colflori i formatge de cabra. Pasta amb tonyina.

Segon plat: Llengua amb tàperes i patates fregides. Verat al forn amb pebres i tomàtiga.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.