• Inici: Dimecres, 08 maig 12:00
    Fi: Dimecres, 08 maig 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Paella cega. Ensalada de llenties.

Segon plat: Llom de porc rostit amb verdura i patata rostida. Calamar a l’andalusa amb ensalada.

Postres: Coca de iogurt. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fideuada de verdures. Endívies amb pernil i formatge. Ensalada de pollastre amb pinya.

Segon plat: Galtots amb vi negre amb puré de moniato. Croquetes de peix casolanes amb ensalada. Pèsols, porros i panses saltats.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding.

Primer plat: Cuinat de mongetes blanques ecològiques amb verdura. Ensalada de pasta. Lasanya de carn.

Segon plat: Estofat de filet de porc. Salmó a la planxa amb ensalada i patata bullida. Pilotes de ciurons i verdura amb ensalada.

Primer plat: Espaguetis a la bolonyesa. Sopa de verdures. Ensalada de pollastre.

Segon plat: Lluç a la planxa amb ensalada i patates bullides. Conill amb ceba i patates fregides. Tombet amb/sense ou.

Primer plat: Paella mixta. Ensalada de cuixot dolç i formatge.

Segon plat: Ous gratinats al forn amb espinacs. Llom a la planxa amb patates i ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.