• Inici: Dilluns, 06 maig 12:00
    Fi: Dilluns, 06 maig 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Espaguetis a la napolitana. Ensalada amb formatge feta.

Segon plat: Bistec de vedella a la planxa amb verdura i patates. Sípia en salsa amb patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs a la milanesa. Crema de porros. Ensalada de carxofa i anxoves.

Segon plat: Carabassa al forn amb formatge de cabra, cirerols i nous. Pollastre amb cava amb puré de patata. Filet de llampuga a la planxa amb salsa de musclos i patata bullida.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de poma amb crema.

Primer plat: Macarrons amb salsa bolonyesa. Verdures de temporada amb cuscús i tofu. Ensalada verda.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb ou a la planxa i patates fregides/bullides. Lluç a la planxa amb verdures i patata bullida. Hamburguesa de verdures amb seitan i tofu i arròs bullit integral.

Primer plat: Macarrons integrals amb bolonyesa de verdures. Crema de xampinyons. Fideuada de marisc.

Segon plat: Llom amb salsa de tomàtiga casolana amb patates fregides/bullides. Palaia a la mallorquina. Truita de patates amb ceba.

Primer plat: Llenties. Pasta amb esclata-sangs.

Segon plat: Filets de serrà a la mallorquina. Cuixa de pollastre a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.