• Inici: Dilluns, 08 abril 12:00
    Fi: Dilluns, 08 abril 16:00

Primer plat: Pasta a la toscana. Crema de carabassó.

Segon plat: Pollastre amb pebre verd amb arròs. Carabassó amb pebre verd amb arròs.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Trempó amb ciurons. Crema de llegums.

Segon plat: Broqueta de pollastre amb verdura i patates. Calamar a la romana amb ensalada.

Postres: Gelat. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Crema de porros. Pasta amb nata i esclata-sangs. Ensalada Cèsar.

Segon plat: Calamar a l’andalusa amb ensalada. Cuixes de pollastre agredolç amb ceba i patates. Cassola de verdures.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de Danone.

Primer plat: Fideus secs amb carn. Ensalada de pollastre amb salsa rosa.

Segon plat: Secret de porc a la planxa amb herbes provençals i patata al forn. Raoles de carabassó i formatge amb tomàtiga.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Espagueti a la carbonara. Cuinat de mongetes vermelles amb verdura. Ensalada de formatge fresc i fruita seca ecològics.

Segon plat: Frit de xot. Colflori gratinada. Lluç a la planxa amb patata bullida i minestra.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.

Primer plat: Canelons d’espinacs. Cuinat de ciurons amb xoriço. Ensalada de formatge fresc i fruita seca.

Segon plat: Pollastre amb patates al forn. Bacallà a la gallega. Truita de patata amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.