• Inici: Divendres, 05 abril 12:00
    Fi: Divendres, 05 abril 16:00

Primer plat: Risotto de xampinyons. Ensalada de formatge fresc.

Segon plat: Patata farcida de carn. Patata farcida de verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Trempó amb mongetes, ou i tonyina. Crema de pastanaga.

Segon plat: Blanqueta de vedella amb arròs. Carabassons farcits de peix amb patata bullida.

Postres: Mousse de llimona. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Paella mixta. Crema de llegums. Rotlles de cuixot i ensalada russa.

Segon plat: Escalopines de pollastre a la milanesa. Tonyina a la planxa amb ensalada. Ous amb salsa de tomàtiga i grells.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís fred de formatge.

Primer plat: Ensalada reial. Pancuit.

Segon plat: Ronyons amb xerès amb patates. Llenguado a la meunière amb minestra.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Paella mixta. Crema de llegums i verdures. Ensalada de tomàtiga i fruita seca ecològics.

Segon plat: Peix fresc del dia amb ensalada i patata bullida. Pollastre a la jardinera. Hamburguesa de verdures amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.

Primer plat: Paella mixta. Crema de llegums i verdures. Ensalada d’espàrecs.

Segon plat: Peix fresc del dia amb patata bullida. Bistec de vedella a la planxa amb ensalada. Colflori gratinada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.