• Inici: Dijous, 04 abril 12:00
    Fi: Dijous, 04 abril 16:00

Primer plat: Wok de pollastre amb tallarines. Wok de verdures amb tallarines.

Segon plat: Croquetes de pollastre amb ensalada. Llampuga amb pebres.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Macarrons amb marisc. Ensalada de llegums, ou i patates.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb ensalada i patates. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postres: Púding. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Llenties. Pasta amb pesto. Endívies amb rocafort i nous.

Segon plat: Vedella amb ceba i puré de patata. Ous gratinats amb espinacs. Aladrocs fregits amb ensalada variada.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de carabassó.

Primer plat: Llenties amb costella baixa i xoriç. Ensalada de patata amb bacó i grells.

Segon plat: Stroganoff de vedella amb arròs basmati. Truita de patata amb escalivada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Arròs negre. Espaguetis ecològics amb bolonyesa de verdures. Crema de carabassa ecològica.

Segon plat: Peix del dia amb ensalada. Croquetes de cuixot salat amb patates i tallades de tomàtiga. Pastís de verdures amb salsa de tomàtiga casolana.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.

Primer plat: Macarrons integrals amb salsa marinera. Crema de carabassó. Escudella fresca.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb patata fregida i ensalada. Bacallà amb salsa de tomàtiga casolana i pebres vermells. Mongetes verdes saltades amb seitan.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.