• Inici: Dimecres, 03 abril 12:00
    Fi: Dimecres, 03 abril 16:00

Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc a la planxa amb tombet. Tombet amb ou.

Primer plat: Paella mixta. Llenties estofades.

Segon plat: Salsitxes fresques amb xampinyons i patates. Pebres del piquillo farcits de peix amb patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Lasanya de carn. Mongetes verdes saltades (veg.). Cabdells amb pebres, formatge San Millán i cranc.

Segon plat: Llom amb salsa de pebre bo i arròs. Verdures gratinades (veg.). Llenguado a la meunière amb patates braves.

Postres:Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding Pastís de la padrina.

Primer plat: Paella mixta. Ensalada de tomàtiga amb mostassa de Dijon.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb minestra. Sípia a la mallorquina.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Cuinat de ciurons i espinacs. Estofat d’indiot amb patates. Ensalada verda.

Segon plat: Mussola a la planxa amb ensalada i arròs integral saltat. Garró al forn amb patata al forn. Verdures de temporada saltades amb tofu.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.

Primer plat: Risotto de pollastre amb espinacs. Sopa de verdures amb fideus. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Pollastre al forn amb patata al forn. Rap fregit amb ensalada. Mussaca de verdures.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.