• Inici: Dijous, 21 març 12:00
    Fi: Dijous, 21 març 16:00

Primer plat: Raviolis de carn amb salsa napolitana. Crema de carabassa.

Segon plat: Pollastre amb curri amb arròs. Fajitas de verdures amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fideuada mixta. Crema de pastanaga ecològica. Canelons d’espinacs.

Segon plat: Calamars a l’andalusa amb ensalada i patata bullida. Colflori gratinada. Carn de porc amb tomàtiga casolana i arròs integral.

Primer plat: Tombet amb ou fregit. Ensalada de tomàtiga i mozzarella.

Segon plat: Pit d’indiot a la planxa amb verdura i patates. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postres: Púding. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Ciurons cuinats amb espinacs (vegetarians). Patata farcida de porro, cranc i gírgoles. Ensalada de bacó amb crostons.

Segon plat: Rap a la papillota. Llom a la planxa amb verdures saltades. Tombet amb ou.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de melicotó i formatge.

Primer plat: Tallarines amb verdures. Aguiat de pollastre. Ensalada de fruita seca.

Segon plat: Verdures saltades amb espàrecs. Caçó a la planxa amb patates bullides. Pilotes amb salsa de tomàtiga i patata fregida.

Primer plat: Arròs de peix. Ensalada de quinoa.

Segon plat: Escalopines de pollastre amb salsa d’ametlla. Calamarins a la planxa amb ensalada i tomàtiga.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.