• Inici: Dimecres, 20 març 12:00
    Fi: Dimecres, 20 març 16:00

Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc amb pebre verd amb patates. Carabassó amb pebre verd amb patates.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Risotto de pollastre i espinacs. Llenties saltades amb bolets i seitan. Ensalada de fruita i tomàtiga.

Segon plat: Estofat de sípia. Mongetes verdes saltades. Pit d’indiot a la planxa amb ensalada i patates.

Primer plat: Paella de verdures. Ensalada de ciurons, ou i tonyina.

Segon plat: Costelles de porc a la planxa amb samfaina i patates. Sípia a la mallorquina amb patata bullida.

Postres: Pastís de poma. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Wok de fideus d’arròs amb verdures. Patates a la riojana. Espàrecs amb maionesa.

Segon plat: Pit de pollastre amb cuixot amb puré de patata. Llenguado a la planxa amb patata bullida i bròquil. Croquetes d’espinacs amb ensalada variada.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de llimona.

Primer plat: Fideuada de peix. Cuinat de ciurons ecològics amb verdures. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Pollastre al forn amb patata al forn i hortalisses. Sardines a la planxa amb ensalada. Xampinyons i bolets saltats.

Primer plat: Carpaccio de carabassó. Patates farcides de cuixot dolç i formatge al forn.

Segon plat: Pilotes amb calamar. Filet de gallineta a la mallorquina.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.