• Inici: Dijous, 14 març 12:00
    Fi: Dijous, 14 març 16:00
  • Edifici Anselm Turmeda

Primer plat: Wok de pollastre amb tallarines. Wok de verdures amb tallarines.

Segon plat: Croquetes de pollastre amb ensalada. Croquetes d’espinacs amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Edifici Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Croquetes de pollastre amb ensalada. Ensalada de tomàtiga i mozzarella.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb verdura i patates. Salmó amb pebre verd amb verdura i patata bullida.

Postres: Arròs amb llet. Iogurt. Fruita del temps.

Edifici Mateu Orfila i Rotger

Primer plat: Paella mixta. Sopa de brou. Ensalada caprese.

Segon plat: Rotlles de pollastre farcits de cuixot dolç i formatge al forn. Croquetes de peix casolanes amb ensalada.Albergínies a la italiana.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de músic.

Edifici Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat: Espaguetis ecològics amb bolonyesa. Curri de carabassa. Cuinat de llenties ecològiques amb carn.

Segon plat: Wok de pollastre i verdures. Salmó a la planxa. Pilotes de ciurons i verdures amb tofu.

Edifici Ramon Llull

Primer plat: Sopes de verdures. Macarrons a la carbonara. Crema de pastanaga.

Segon plat: Pilotes amb salsa de tomàtiga i patata fregida. Verdures saltades amb tofu. Lluç a la gallega.

Primer plat: Crema d’espàrecs. Ensalada de mongetes blanques amb tonyina i ou.

Segon plat: Púding de verdures amb puré de patata. Bacallà amb llet.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.