• Els menus dels bars i cafeteries del campus universitari

• dijous, 07 març
  • Al campus universitari, Palma
  • Anselm Turmeda

Primer plat: Lasanya de carn. Lasanya de verdures.

Segon plat: Pilotes amb tomàtiga amb patates a grills. Bacallà al forn amb patata al forn.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Mongetes tendres saltades amb cuixot. Ensalada de ciurons.

Segon plat: Truita paisana amb ensalada. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postres: Púding de poma. Iogurt. Fruita del temps.

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat: Pasta amb pesto. Patates gratinades amb bacó al forn. Ciurons trempats amb tomàtiga, all i julivert.

Segon plat: Rellom de porc a la planxa amb ensalada. Rajada amb pebres. Cassola de verdures bullides.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de formatge amb confitura.

Son Lledó

Primer plat: Paella de verdures. Crema de porros (sense nata).

Segon plat: Estofat de vedella. Mussola a la planxa amb minestra.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat: Lasanya de carn. Llenties estofades amb verdura. Ensalada verda.

Segon plat: Pollastre rostit al forn amb patata al forn. Lluç a la basca amb patata bullida. Bolets i xampinyons saltats.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.

Ramon Llull

Primer plat: Fideuada de marisc. Crema de porros. Mongetes vermelles a l’estil mexicà.

Segon plat: Aladrocs fregits en tempura amb ensalada. Llom amb pebre bo amb arròs integral. Truita d’espinacs amb patates i tallades de tomàtiga.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.