• Inici: Dimecres, 06 març 12:00
    Fi: Dimecres, 06 març 16:00

Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc amb salsa cajun amb patates fregides. Albergínies arrebossades amb mel.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fideuada de verdures. Crema de pastanaga.

Segon plat: Albergínies farcides de carn amb patata bullida. Bacallà a la mallorquina amb patata bullida.

Postres: Arròs amb llet. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs xinès. Colflori ofegada (xulla, botifarró i sobrassada). Ensalada amb formatge de cabra i mel.

Segon plat: Frit mallorquí. Emperador a la planxa amb minestra. Carxofes amb fruita seca i ou fregit.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca d’albercoc.

Primer plat: Ensalada amb cuixot dolç i formatge. Greixera de faves.

Segon plat: Albergínies farcides de carn amb patates fregides. Truita de patata amb trempó.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Macarrons integrals amb bolonyesa de verdures. Estofat de costella de porc amb patata bullida. Crema de carabassó.

Segon plat: Salmó al forn amb verdures i patata panadera. Croquetes de pollastre amb ensalada. Hamburguesa de ciurons i verdures amb arròs integral saltat.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.

Primer plat: Canelons de carn. Cuinat de ciurons ecològics amb verdures. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Filet de lluç al forn amb verdures al forn. Frit de verdures i fruita seca. Pit de pollastre a la planxa amb patata bullida i tallades de tomàtiga.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.