• Inici: Dimarts, 19 febrer 12:00
    Fi: Dimarts, 19 febrer 16:00

Primer plat: Pasta amb pollastre i xampinyons. Ensalada d’espinacs, tofu i vinagre de poma.

Segon plat: Garró de porc rostit amb patates a grills. Calamar a l’andalusa amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Pèsols amb cuixot. Sopa de ceba.

Segon plat: Estofat de vedella amb patata bullida. Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Paella de bacallà. Crema de faves i formatge de cabra. Rotlles de cuixot i ensalada russa.

Segon plat: Contracuixa d’indiot a la planxa amb minestra.bRaoles de peix amb ensalada. Verdures gratinades (veg.).

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de pera amb nous.

Primer plat: Llenties. Ensalada de pollastre amb salsa rosa.

Segon plat: Stroganoff de vedella amb arròs basmati. Bacallà gratinat amb allioli amb patata panadera.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Mongetes verdes amb bolets. Tallarines al wok d’estil oriental. Crema de porros ecològics.

Segon plat: Pollastre rostit al forn amb patates. Lluç a la gallega. Carabassó farcit de verdura.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.

Primer plat: Canelons d’espinacs. Crema de pastanaga ecològica. Ensalada de pollastre.

Segon plat: Tall rodó de llom al forn amb puré de patates. Aguiat de calamar. Saltat de bolets i xampinyons.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.