• Inici: Dimecres, 13 febrer 12:00
    Fi: Dimecres, 13 febrer 16:00

Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc a la planxa amb tombet. Tombet amb ou.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Paella mixta. Llenties estofades.

Segon plat: Salsitxes fresques amb xampinyons i patates. Pebres del piquillo farcits de peix amb patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fabada asturiana. Arròs a la cubana. Ensalada de cuscús.

Segon plat: Croquetes de pollastre casolanes amb ensalada. Guisat de rap. Fajitas de verdures amb formatge feta (veg.).

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de fruites amb llet condensada.

Primer plat: Fideus secs amb carn. Quinoa amb pèsols i pesto.

Segon plat: Frit de matances. Verdures gratinades.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Risotto de gambes i xampinyons. Llenties ecològiques saltades amb verdura i bolets. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Sardines a la planxa amb ensalada. Garró en la salsa. Pilotes de verdura i seitan.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.

Primer plat: Fideuada de peix. Cuinat de ciurons ecològics amb verdures. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Pollastre al forn amb patata al forn i hortalisses. Sardines a la planxa amb ensalada. Xampinyons i bolets saltats.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.