• Inici: Dilluns, 11 febrer 12:00
    Fi: Dilluns, 11 febrer 16:00

Primer plat: Greixera de faves. Pasta a la carbonara.

Segon plat: Cuixetes de pollastre rostides amb verdures. Truita de pebres amb trempó.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Ous remenats amb xampinyons. Ensalada mixta.

Segon plat: Llom de porc a la caçadora amb verdura i patates. Lluç a la basca amb verdura i patata bullida.

Postres: Gelat. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Llenties (vegetarianes). Pasta amb quatre formatges (vegetarianes). Ensalada d’anxoves i carxofa.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb patata bullida i pastanaguetes. Truita de patata de l’horta. Carabassons farcits de tonyina.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de poma amb ametlla.

Primer plat: Fava parada (veg.). Ensalada mixta (tonyina i ou).

Segon plat: Escalopines de pollastre amb salsa de pebre i arròs. Salmó a la planxa amb verdures bullides.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Crema de pastanaga. Raviolis de carn. Cuinat de mongetes vermelles ecològiques amb verdures i xoriço.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb patata fregida i/o bullida i ensalada. Salmó a la planxa amb ensalada i patata bullida. Croquetes d’espinacs amb arròs saltat.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.

Primer plat: Arròs a la cubana. Ensalada vegetariana. Cuinat de llenties amb xoriço i verdures.

Segon plat: Palaia a la planxa amb patata bullida i mongetes verdes i pèsols. Pollastre saltat amb verdures. Croquetes d’espinacs amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.