• Inici: Dimecres, 06 febrer 12:00
    Fi: Dimecres, 06 febrer 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc amb porto amb patata rostida. Truita de verdures amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fideuada mixta. Trempó de ciurons.

Segon plat:Pilotes a la jardinera amb patates fregides. Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postres: Coca de pastanaga. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Canelons de carn. Colflori ofegada. Espàrecs amb maionesa.

Segon plat: Púding d’albergínia. Llom a la planxa amb ensalada variada. Rajada amb pebres.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de taronja.

Primer plat: Ous trencats. Cuinat de mongetes blanques (veg.).

Segon plat: Filet de gallineta a la mallorquina. Fetge de vedella a la planxa amb alls i grells.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Tomàtigues farcides de verdura amb ensalada. Sopa de verdures i arròs integral. Canelons d’espinacs.

Segon plat: Sípia guisada amb patata estofada. Estofat de porc amb cuscús o patata bullida. Verdures saltades amb tofu.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.

Primer plat: Lasanya de verdures i tonyina. Risotto de gambes i xampinyons. Ensalada d’espàrecs.

Segon plat: Tall rodó d’indiot amb puré de patata. Palaia al forn amb verdures. Rotlles de primavera amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.