• Inici: Dimarts, 05 febrer 12:00
    Fi: Dimarts, 05 febrer 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Pasta amb salmó i ruca. Pasta amb pollastre i ruca.

Segon plat: Pastís de carn amb ensalada. Pastís de verdures amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Tallarines a la italiana. Ensalada amb formatge de cabra.

Segon plat: Pit d’indiot a la planxa amb ensalada i patates. Calamar amb salsa i patata bullida i arròs.

Postres: Gelat. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Ciurons cuinats amb espinacs (vegetarians). Arròs a la milanesa (amb indiot). Ensalada reial (amb blat de les Índies i cuixot dolç ).

Segon plat: Delícies d’ànnera amb compota de poma. Carabassó i tomàtiga amb formatge gratinats. Lluç a la basca.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de melicotó i formatge.

Primer plat: Pasta amb foie-gras de Felanitx i crema de nata. Crema d’hivern.

Segon plat: Raoles de peix amb ensalada. Conill amb ceba i patates fregides.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Ensalada grega. Macarrons a la carbonara. Llenties ecològiques estofades.

Segon plat: Albergínies farcides de carn. Bacallà amb salsa de tomàtiga casolana i pebres i patata panadera. Colflori gratinada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.

Primer plat: Canelons de carn. Cuinat de llenties ecològiques amb verdura. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Pollastre al forn i patata al forn. Tallada de lluç a la planxa amb patata bullida i minestra de verdures. Mongetes verdes saltades amb tofu.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.