• "El sector públic a l’economia del segle XXI", conferència de Guillem López Casasnovas

• Inici: Dijous, 07 febrer 17:00
    Fi: Dijous, 07 febrer 18:30
  • edifici Guillem Cifre de Colonya, aula AV07
  • Conferència oberta i gratuïta, el dijous 7 de febrer, a les 17 hores, a l'aula AV07 de l’edifici Guillem Cifre de Colonya (campus universitari) i per videoconferència a les seus universitàries de Menorca (aula AV06) i Eivissa-Formentera (aula AV06): «El sector públic a l’economia del segle XXI».

Hi intervindrà com a ponent el doctor Guillem López Casasnovas (Ciutadella, 1955), catedràtic d’Economia de la Universitat Pompeu Fabra. Va ser premi extraordinari de la Llicenciatura d’Economia, l’any 1978, i també es va llicenciar en Dret, l’any 1979, a la Universitat de Barcelona. Va obtenir el seu doctorat en Economia Pública l'any 1986 a la Universitat de York.

Des de l’any 2005 és conseller independent del Consell de Govern del Banc d’Espanya i membre del Consell Assessor per a la Reactivació Econòmica i del Creixement (CAREC), organisme depenent de la Generalitat de Catalunya. López Casasnovas també és membre dels consells assessors del Ministeri de Sanitat, des de l’any 2000; i de les conselleries homònimes de Catalunya i les Illes Balears, des de l’any 2001.

Aquesta activitat s’emmarca dins del mòdul IV, ‘Responsabilitat i Sostenibilitat en la Gestió Pública’ del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS), ofert per la Universitat de les Illes Balears a través d'UIBTalent Formació Avançada, amb la col·laboració del Consell Insular de Mallorca i de la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques del Govern de les Illes Balears.