• Inici: Dilluns, 28 gener 12:00
    Fi: Dilluns, 28 gener 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Greixera d’ous. Ensalada de pasta.

Segon plat: Pollastre rostit amb patata al forn. Brocoli gratinat amb patata bullida.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Crema de verdures. Ensalada mixta.

Segon plat: Llom de porc amb rocafort amb verdura i arròs. Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Mateu Orfila

Primer plat: Greixera de faves. Pasta amb marisc. Amanida amb formatge brie i confitura.

Segon plat: Cuixes de pollastre amb ceba i ametlla. Cassola de verdures. Croquetes de peix casolanes amb amanida.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Coca de pera.

Jovellanos

Primer plat: Canelons de carn. Sopa de verdures i pollastre. Amanida tropical.

Segon plat: Carn de porc en salsa de tomàtiga casolà. Estofat de sípia amb arròs integral bullit. Pilotes de verdura amb salsa de tomàtiga amb patata al forn.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.

Primer plat: Canelons d´espinacs. Potatge de ciurons ecològics amb xoriço. Amanida de tonyina.

Segon plat: Pollastre amb patates al forn. Bacallà a la gallega. Truita de patata amb amanida.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.

Primer plat: Pasta al pesto. Crema de carabassa.

Segon plat: Piteres de pollastre a la planxa amb patates i ensalada. Ratjada amb pebres i patata panadera al forn.

Postres: Fruita. Iogurt natural. Gelat. Rebosteria casolana.