• Inici: Dimecres, 16 gener 12:00
    Fi: Dimecres, 16 gener 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc amb salsa cajun amb patates fregides. Albergínies arrebossades amb mel.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fideuada de verdures. Crema de pastanaga.

Segon plat: Albergínies farcides de carn patata bullida. Bacallà a la mallorquina amb patata bullida.

Postres: Arròs amb llet. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs xinès. Gaspatxo de lletuga i cibulet. Ciurons trempats amb tomàtiga, tonyina, all i julivert.

Segon plat: Pebres farcits amb formatge i nous (veg.). Llibrets de formatge rocafort amb ensalada. Rap a la papillota.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de formatge amb confitura.

Primer plat: Arròs amb samfaina. Greixera de faves.

Segon plat: Pastís de carn amb patates. Filet de perca a la planxa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt.

Primer plat: Canelons d’espinacs. Cuinat de ciurons ecològics amb xoriço. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Garró en la salsa amb patata fregida. Bacallà a la mallorquina. Rotlles de primavera amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.