• Els menus dels bars i cafeteries del campus universitari

• dilluns, 14 gener
  • Al campus universitari, Palma.
  • Anselm Turmeda

Primer plat: Cuinat de llenties. Ensalada de formatge tendre.

Segon plat: Pollastre al chilindrón amb patates a grills. Truita de carabassó amb trempó.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Arròs amb verdures amb curri. Ensalada murciana.

Segon plat: Llom de porc a la planxa amb ensalada i patates. Lluç a la romana amb verdura i patata bullida.

Postres: Natilles de xocolata casolanes. Iogurt. Fruita del temps.

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat: Fava parada. Lasanya d’espinacs (vegetariana). Ensalada russa.

Segon plat: Ous remenats amb xampinyons. Blanqueta d’indiot amb curri amb arròs. Filet d’orada a la planxa amb ceba i tomàtiga al forn.

Postres: Fruita del temps. Gelat. Iogurt. Púding. Pastís de poma amb panses.

Son Lledó

Primer plat: Cuinat de mongetes blanques amb xoriço. Ensalada mixta (tonyina i ou).

Segon plat: Llom a la planxa amb patata al forn. Fajitas de verdures amb formatge feta.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Ramon Llull

Primer plat: Crema de verdures. Macarrons integrals a la carbonara. Cuinat de llenties ecològiques amb llom, pollastre i verdures.

Segon plat: Pit de pollastre amb rocafort amb arròs basmati. Tallada de lluç a la planxa amb verdures i patata bullida. Pilotes de verdures amb salsa de tomàtiga i patates fregides.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.