• Taula rodona “El model d’organització territorial: és necessària una reforma del disseny actual?”

• Inici: Dijous, 10 gener 16:30
    Fi: Divendres, 11 gener 18:00
  • edifici jovellanos Aula de Graus
  • Taula rodona oberta i gratuïta, amb la participació dels senyors Javier Pérez, Royo, Joan Oliver Araujo, Eliseo Aja i Enric Juliana: 'El model d’organització territorial: és necessària una reforma del disseny actual?; el dijous 10 de gener, a les 16.30 hores, a l'aula de graus d'Economia de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos (campus universitari) i per streaming des del Canal UIB.

El senyor Javier Pérez Royo és catedràtic de Dret Constitucional per la Universitat de Sevilla; el senyor Eliseo Aja és catedràtic de Dret Constitucional per la Universitat Autònoma de Barcelona; i el doctor Joan Oliver Araujo és professor de la Facultat de Dret i catedràtic de Dret Constitucional per la Universitat de les Illes Balears. Per la seva banda, el senyor Enric Juliana és periodista i director adjunt del diari La Vanguardia.

Aquesta activitat s’emmarca dins del mòdul III, ‘Organització i Actuació del Sector Públic. El nou Rol de la Ciutadania’ del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS), ofert per la Universitat de les Illes Balears a través d'UIBTalent Formació Avançada, amb la col·laboració del Consell Insular de Mallorca i de la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques del Govern de les Illes Balears.