• Inici: Divendres, 21 desembre 12:00
    Fi: Divendres, 21 desembre 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Arròs de Binissalem. Crema de llegums.

Segon plat: Pollastre teriyaki amb patates fregides. Calamar a l’andalusa amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Ensalada de pasta vegetariana. Mongetes amb copinyes.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb pebres i ensalada. Sípia amb sobrassada amb patata bullida.

Postres: Gelat. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Paella especial de Nadal. Entremesos nadalencs. Vichyssoise de porros.

Segon plat: Rellom de porc amb salsa de pera, amb guarnició de mongeta verda i bacó. Filet d’orada a la planxa amb ceba cruixent i guarnició de bròquil i patata bullida. Lasanya d’espinacs (vegetariana).

Postres: Fruita del temps. Coca de torró de Xixona. Copa de cava.

Primer plat: Crema de llegums i verdures. Arròs a la cubana amb ou a la planxa. Verdures saltades.

Segon plat: Peix del dia amb patates bullides. Llom a la planxa amb ensalada i patates fregides. Truita de patata i bolets amb tallades de tomàtiga i ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.

Primer plat: Sopa de Nadal. Ensalada de nous, formatge fresc i mel. Canelons de carn.

Segon plat: Porcella rostida amb patató. Albergínies farcides de marisc amb beixamel i formatge ratllat i gratinat. Frit de fruita seca amb seitan.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.