• Inici: Dijous, 20 desembre 12:00
    Fi: Dijous, 20 desembre 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Lasanya de carn. Lasanya de verdures.

Segon plat: Pilotes amb tomàtiga amb patates a grills. Bacallà al forn amb patata al forn.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Mongetes tendres saltades amb cuixot. Ensalada de ciurons.

Segon plat: Truita paisana amb ensalada. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postres: Púding de poma. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Pasta amb pesto. Endívies gratinades amb cuixot i formatge. Ciurons trempats amb tomàtiga, all i julivert.

Segon plat: Carabassa amb espinacs amb curri. Costella de porc a la planxa amb verdures. Bacallà a la biscaïna.

Postres: Gelat. Fruita del temps. Púding. Iogurt. Pastís de poma amb panses.

Primer plat: Sopa de Nadal. Crema de carabassó.Canelons d’espinacs.

Segon plat: Tall rodó de Nadal farcit, amb puré de patata i fruita seca. Hamburgueses d’arròs i verdures amb salsa de tomàtiga casolana. Bacallà a la gallega amb patata bullida.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.

Primer plat: Arròs a la cubana. Ensalada Cèsar. Crema de carabassó.

Segon plat: Pit de pollastre amb pebre bo amb arròs integral. Salmó al forn amb verdures. Pastís de verdura amb salsa de tomàtiga i patates fregides.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.