• Inici: Dimecres, 19 desembre 12:00
    Fi: Dimecres, 19 desembre 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Fideuada de carn. Fideuada de verdures.

Segon plat: Llom de porc amb salsa cajun amb patates fregides. Albergínies arrebossades amb mel.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fideuada de verdures. Crema de pastanaga.

Segon plat: Albergínies farcides de carn patata bullida. Bacallà a la mallorquina amb patata bullida.

Postres: Arròs amb llet. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Llenties a l’eivissenca. Macarrons a la bolonyesa. Ensalada de cuscús amb salsitxes de pollastre.

Segon plat: Filet de gallineta a la planxa amb minestra. Pit de pollastre arrebossat amb ensalada. Patata i esclata-sangs gratinats.

Postres: Gelat. Fruita del temps. Púding. Iogurt. Coca de pastanaga.

Primer plat: Espaguetis ecològics amb salsa bolonyesa de verdures de temporada. Ensalada variada. Cuinat de ciurons ecològics amb bacallà i espinacs.

Segon plat: Pollastre rostit amb patata al forn. Croquetes d’espinacs amb ensalada. Sardines a la planxa amb patates bullides.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.

Primer plat: Fideuada de verdures. Llenties ecològiques amb costella i xoriço. Ensalada de pollastre.

Segon plat: Costella al forn amb patata al forn, carabassó, enciam iceberg i pebre vermell. Hamburguesa de gambes i lluç amb patata bullida i ensalada. Croquetes d’espinacs amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.