• Inici: Dimarts, 18 desembre 12:00
    Fi: Dimarts, 18 desembre 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Pasta a la puttanesca. Espaguetis de carabassó amb salsa d’alvocat.

Segon plat: Croquetes de pollastre amb ensalada. Perol menorquí de peix.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Raviolis de carn a la napolitana. Ous remenats amb espinacs.

Segon plat: Cuixetes de pollastre amb ceba amb patates. Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxa.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Pasta amb quatre formatges. Mongetes verdes saltades. Espàrecs amb maionesa.

Segon plat: Greixera d’ous amb patata, pèsols i carxofes. Mussola a la planxa amb ensalada. Tall rodó amb conyac amb arròs llarg.

Postres: Gelat. Fruita del temps. Púding. Iogurt. Coca de brossat.

Primer plat: Lasanya de carn. Ensalada verda. Risotto de gambes i porro.

Segon plat: Salmó a la planxa amb arròs integral saltat. Pit de pollastre a la planxa amb patates fregides / al forn i ou a la planxa. Pilotes de verdures amb salsa de tomàtiga casolana i patata al forn.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.

Primer plat: Macarrons integrals amb salsa carbonara. Crema de pastanaga. Risotto d’arròs amb verdures.

Segon plat: Llom a la planxa amb patata bullida i ensalada. Filet de palaia meunière. Carxofes saltades amb tofu.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.