• Inici: Dilluns, 17 desembre 12:00
    Fi: Dilluns, 17 desembre 16:00
  • Al campus universitari.

Primer plat: Cuinat de llenties. Ensalada de formatge fresc.

Segon plat: Pollastre al chilindrón amb patates a grills. Truita de carabassó amb trempó.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs amb verdures amb curri. Ensalada murciana.

Segon plat: Llom de porc a la planxa amb ensalada i patates. Lluç a la romana amb verdura i patata bullida.

Postres: Natilles de xocolata casolanes. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fabada asturiana. Arròs a la cubana. Cabdells amb pebres, formatge San Millán i cranc.

Segon plat: Secret de porc a la planxa amb ensalada. Rap en papillota. Patates farcides d’espinacs i ametlla.

Postres: Gelat. Fruita del temps. Púding. Iogurt. Coca de xocolata.

Primer plat: Macarrons a la carbonara. Ensalada de tomàtiga, formatge fresc i fruita seca. Cuinat de mongetes vermelles amb verdura i xoriço.

Segon plat: Pilotes de porc i vedella amb salsa de tomàtiga casolana. Lluç a la basca amb patata bullida. Saltat de bolets i xampinyons.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.

Primer plat: Canelons d’espinacs. Cuinat de ciurons ecològics amb xoriço. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Pollastre amb patates al forn. Bacallà a la gallega. Truita de patata amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding. Fruita seca.