• Inici: Dimarts, 04 desembre 12:00
    Fi: Dimarts, 04 desembre 16:00
  • Al campus universitari, Palma.

Primer plat: Pasta amb pollastre i xampinyons. Ensalada d’espinacs, tofu i vinagre de poma.

Segon plat: Garró de porc rostit amb patates a grells. Calamar a l’andalusa amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Pèsols amb cuixot. Sopa de ceba.

Segon plat: Estofat de vedella amb patata bullida. Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs a la cubana. Crema de faves i formatge de cabra. Ensalada de bacó amb crostons.

Segon plat: Garró amb patata al forn. Pèsols, porros i panses saltats. Llenguado a la planxa amb ensalada variada.

Postres: Gelat. Fruita del temps. Púding. Iogurt. Pastís de formatge amb confitura.

Primer plat: Crema d’hivern. Fideus secs amb carn.

Segon plat: Pit de pollastre a la italiana. Mussola a la planxa amb escalivada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Fideuada mixta. Ensalada de tonyina. Llenties estofades amb verdura.

Segon plat: Lluç a la planxa amb minestra de verdures i patata bullida. Verdures de temporada saltades. Pit d’indiot a la planxa amb ensalada i patates fregides.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Sopes. Espaguetis integrals amb salsa bolonyesa. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Pollastre al forn amb patates al forn. Tallada de lluç a la planxa amb verdures saltades. Cuscús amb verdures.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.