• "Després de la democràcia liberal, què?", conferència del senyor Josep Ramoneda

• Inici: Dimarts, 27 novembre 17:30
    Fi: Dimarts, 27 novembre 19:00
  • Edifici Guillem Cifre de Colonya, aula AV07
  • Conferència oberta i gratuïta a tothom del senyor Josep Ramoneda, periodista, filòsof i escriptor. A les 17.30 hores a l'aula AV07 de l'edifici Guillem Cifre de Colonya (campus UIB) i per videoconferència a les seus universitàries de Menorca i Eivissa.

Hi participarà com a ponent el senyor Josep Ramoneda i Molins, qui fou director del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona entre 1994 i 2011 i director de l'Institut d'Humanitats de la mateixa ciutat entre 1986 i 1989. Ramoneda també ha estat professor de Filosofia Contemporània a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i president de l'Institut de Recerca i Innovació de París. Pel que fa a l'àmbit periodístic, ha estat col·laborador del diari La Vanguardia i manté relació amb El País i la Cadena Ser.

Aquesta xerrada, que duu per títol "Després de la democràcia liberal, què?", s'emmarca en les activitats formatives obertes del Màster en Gestió de Polítiques Públiques. Títol propi de la UIB (66 ECTS), estudi propi impulsat per la Universitat de les Illes Balears amb el suport del Consell de Mallorca i el Govern de les Illes Balears.