• Inici: Dijous, 22 novembre 12:00
    Fi: Dijous, 22 novembre 16:00

Primer plat: Lasanya de carn. Lasanya de verdures.

Segon plat: Croquetes de pollastre amb ensalada. Croquetes d’espinacs amb ensalada.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Lasanya de verdura. Llenties estofades.

Segon plat: Cuixetes de pollastre al forn amb verdura i patata rostida. Truita camperola amb ensalada i patata bullida.

Postres: Natilles. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Canelons de carn. Crema de pastanaga. Rotlles de cuixot i ensalada russa.

Segon plat: Pollastre amb cava amb arròs tricolor. Llenguado a la planxa amb ensalada variada. Ous gratinats amb espinacs.

Postres: Gelat. Fruita del temps. Púding. Iogurt. Pastís de llimona.

Primer plat: Fava parada (veg.). Ensalada de pollastre amb salsa rosa.

Segon plat: Lluç arrebossat amb patata bullida i salsa tàrtara. Cuixa de pollastre a la planxa amb verdures bullides.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Arròs negre. Crema de verdures fresques de temporada. Canelons d’espinacs.

Segon plat: Ous fregits amb patates fregides. Sardines a la planxa amb ensalada i patata bullida. Costella de porc al forn amb patates al forn.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Cuinat de mongetes blanques ecològiques amb xoriço. Ensalada de pasta. Crema de pastanaga ecològica.

Segon plat: Costella al forn amb patata al forn. Pica-pica amb arròs basmati. Rotlles de primavera amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.