• Inici: Dilluns, 19 novembre 12:00
    Fi: Dilluns, 19 novembre 16:00

Primer plat: Ensalada d’arròs. Cuinat de mongetes vermelles.

Segon plat: Pollastre amb salsa de xampinyons. Carabassó amb salsa de xampinyons.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs saltat amb verdures. Ensalada mixta.

Segon plat: Llom de porc a la planxa amb verdura i patates. Bacallà amb allioli amb patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fava parada. Mongetes verdes saltades (veg.). Ensalada de pasta amb trempó i tonyina.

Segon plat: Galtots amb vi negre amb puré de carabassa. Mussola a la planxa amb minestra. Pastís d’albergínia amb ensalada.

Postres: Gelat. Fruita del temps. Púding. Iogurt. Coca de fruites amb llet condensada.

Primer plat: Crema de carabassa (sense nata). Ous trencats amb patates.

Segon plat: Calamar a l’andalusa amb ensalada. Guàtleres a la planxa amb patata bullida.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Macarrons a la carbonara. Sopa de verdures amb fideus. Xampinyons amb alls.

Segon plat: Tall rodó d’indiot al forn amb puré de patates. Pica-pica de sípia. Hamburguesa de verdures.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Fideuada mixta. Crema de carabassa ecològica. Ensalada de tomàtiga ecològica i fruita seca.

Segon plat: Bacallà a la gallega. Llom amb pebre bo amb arròs basmati. Truita de verdures amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.