• Minut de silenci i lliurament dels premis del Concurs de Tuits contra la Violència de Gènere

• Inici: Divendres, 23 novembre 11:00
    Fi: Divendres, 23 novembre 12:00
  • Davant Son Lledó i les seus universitàries de Menorca i d’Eivissa i Formentera.
  • Atès que el dia 25 de novembre és el Dia Internacional contra la Violència de Gènere, la comunitat universitària de la UIB farà un minut de silenci per manifestar el seu dol i rebuig per l’assassinat, durant l’any 2018, de quaranta-tres dones víctimes de la violència de gènere.

L’acte serà divendres, dia 23, a les 11 hores, davant Son Lledó i les seus universitàries de Menorca i d’Eivissa i Formentera.

Tot seguit, davant Son Lledó, es farà el lliurament dels premis del Concurs de Tuits contra la Violència de Gènere de la UIB.