• Inici: Dimecres, 07 novembre 12:00
    Fi: Dimecres, 07 novembre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Paella cega. Ensalada de llenties.

Segon plat: Llom de porc rostit amb verdura i patata rostida. Calamar a l’andalusa amb ensalada.

Postres: Coca de iogurt. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fabada asturiana. Sopes (sense carn). Ensalada amb formatge provolone.

Segon plat: Tombet amb ou. Filet de perca a la planxa amb ensalada. Llengua amb tàperes.

Postres: Gelat. Fruita del temps. Púding. Iogurt. Coca de pinya.

Primer plat: Sopes. Cuscús de xot.

Segon plat: Cuixa de pollastre a la planxa amb ensalada. Bacallà gratinat amb allioli amb patata panadera.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Sopa de fideus amb verdura. Crema de porro ecològic. Costella guisada amb patates bullides.

Segon plat: Estofat de sípia amb arròs integral. Llom a la planxa amb ensalada i patata. Hamburguesa de llenties i verdura.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Sopes. Tallarines ecològiques a la carbonara. Ensalada de vegetals.

Segon plat: Garró amb la salsa amb patata fregida. Coa de rap amb salsa marinera i arròs integral. Pastís de verdura amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.