• V Jornades d'Actualització Tributària

• Inici: Dimarts, 13 novembre 17:00
    Fi: Dimecres, 14 novembre 20:00
  • edifici Sa Riera, Palma (sala d'actes)
  • Els objectius de les V Jornades d'Actualització Tributària, curs 2018-19, són repassar la doctrina administrativa relativa als aspectes principals de l'IRPF i de l'Impost de Societats; revisar dels aspectes més polèmics de l'actualitat fiscal; fer un examen del tancament de l'exercici fiscal 2018; i comentar les novetats previstes en relació amb la fiscalitat de l'exercici 2019.

Aquestes jornades estan dirigides a diplomats, llicenciats i graduats en Empresarials, Econòmiques i Dret i en general a tots aquells titulats universitaris interessats en el tema així com a professionals de l'àmbit tributari en general. La formació s'oferirà durant els dies 13 i 14 de novembre, en horari d'horabaixa, de les 17 a les 20 hores.

Entre el professorat destaquen el senyor Gabriel Cirerol Roca, Llicenciat en Economia i Administració d'Empreses. Inspector d'Hisenda excedent. Assessor Fiscal. Professor de la UIB i del Màster d’Hisenda Pública de la UIB; i el senyor Javier Guillot, Llicenciat en Dret, Administrador Civil de l'Estat. Inspector d'Hisenda. Cap d'Equip Regional d'Inspecció de l’AEAT. Exprofessor de la UIB i Coordinador i Professor del Màster d’Hisenda Pública de la UIB.

Recomanam visitar la web de les jornades per consultar més informació, preus i tarifes especials per a estudiants i col·legiats. És imprescindible la inscripció abans de l'11 de novembre de 2018.