• Inici: Dimecres, 17 octubre 12:00
    Fi: Dimecres, 17 octubre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Trempó amb ciurons. Crema de llegums.

Segon plat: Broqueta de pollastre amb verdura i patates. Calamar a la romana amb ensalada.

Postres: Gelat. Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Tallarines de carabassó amb salsa puttanesca. Ciurons ofegats.

Segon plat: Llom de porc a la planxa amb verdures rostides. Gratinat d’endívies amb puré de patates.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Crema de llegums (sense nata). Tallarines vegetarianes amb salsa tai xili.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb patata bullida i bròquil. Calamar a l’andalusa amb ensalada.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Cuinat de llegums amb verdura i xoriço. Macarrons a la carbonara. Crema de porros.

Segon plat: Pollastre amb pinya amb mel. Bacallà a la gallega. Pastís de verdura de temporada amb tomàtiga.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Fideuada de marisc. Ensalada de tonyina. Cuinat de llenties ecològiques.

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb ensalada. Lluç al forn amb verdures i patates panadera. Cuscús amb verdura.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.