• Inici: Dimarts, 16 octubre 12:00
    Fi: Dimarts, 16 octubre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Pèsols amb cuixot. Sopa de ceba.

Segon plat: Estofat de vedella amb patata bullida. Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Espaguetis amb trempó i pesto. Crema d’espàrecs.

Segon plat: Carabassa rostida amb poma i mel. Verat arrebossat amb patata a la pobra.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Arròs de peix. Ensalada caprese.

Segon plat: Truita de patata amb trempó. Conill amb ceba i patates fregides.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Sopa de verdures. Fideuada mixta de peix i pollastre. Ensalada ecològica.

Segon plat: Llom amb pebre bo amb patata fregida. Verat al forn amb patata panadera, pebres i salsa de tomàtiga casolana. Croquetes d’espinacs amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Macarrons integrals amb salmó i gambes. Canelons d’espinacs. Ensalada de pollastre.

Segon plat: Llom amb salsa de tomàtiga. Lluç a la planxa amb patata bullida i minestra. Carxofes saltades amb tofu.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca. Púding.