• Inici: Dimecres, 10 octubre 12:00
    Fi: Dimecres, 10 octubre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Paella mixta. Llenties estofades.

Segon plat: Salsitxes fresques amb xampinyons i patates. Pebres del piquillo farcits de peix amb patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Fideuada de carn o de verdures. Sopa de ceba.

Segon plat: Llom de porc farcit amb prunes i poma amb verdures saltades. Pizza de verdures.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Fabada asturiana. Tallarines a la carbonara. Espàrecs amb maionesa.

Segon plat: Pebres farcits amb formatge i nous (veg.). Estofat d’indiot. Filet d'orada a la planxa amb bròcoli i patata bullida.

Postres: Iogurt. Fruita del temps. Gelat. Púding. Coca de carabassó.

Primer plat: Paella mixta. Crema de carabassa (sense nata).

Segon plat: Pit de pollastre a la planxa amb salsa rocafort i puré de patata. Filet de gallineta a la mallorquina.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Sopa jardinera amb verdures. Raviolis de carn amb salsa de tomàtiga casolana i xampinyons. Ensalada de pastanaga, fruita i nous.

Segon plat: Pollastre rostit al forn amb patates. Pica-pica de calamar amb arròs bullit. Xampinyons saltats.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Canelons de carn. Cuinat de ciurons ecològics amb verdura. Ensalada de tonyina.

Segon plat: Filet de lluç i verdures al forn. Frit de verdures i fruita seca. Pit de pollastre a la planxa amb patata bullida i tallades de tomàtiga.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.