• Inici: Dilluns, 08 octubre 12:00
    Fi: Dilluns, 08 octubre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Ous remenats amb xampinyons. Ensalada mixta.

Segon plat: Llom de porc a la caçadora amb verdura i patates. Lluç a la basca amb verdura i patata bullida.

Postres: Gelat. Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Arròs tres delícies saltat amb soia. Mongetes blanques amb carabassa.

Segon plat: Pit de pollastre amb salsa espanyola i patata bullida. Truita francesa amb samfaina.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Pasta amb llagostins, espàrecs i cirerols. Llenties (vegetarianes). Ensalada de llom amb sobrassada.

Segon plat: Verat a la planxa amb patata bullida i pastanaga. Patates farcides d’espinacs i ametlla. Tall rodó de porc amb conyac amb puré de patata.

Postres: Iogurt. Coca amb maduixes i nata. Púding. Gelat. Fruita del temps.

Primer plat: Pasta amb colflori i pesto d’avellanes. Ous gratinats al forn amb espinacs (veg.).

Segon plat: Cuixa de pollastre a la planxa amb arròs blanc i pèsols. Mussola amb gírgoles.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

Primer plat: Sopa de pollastre amb verdures. Costella guisada amb patata bullida. Ensalada ecològica.

Segon plat: Salmó a la planxa amb arròs i ensalada. Hamburguesa casolana de pollastre amb patata al forn. Rotlles de primavera amb ensalada.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.

Primer plat: Arròs a la cubana. Cuinat de llenties amb xoriço i verdures. Ensalada de fruita seca.

Segon plat: Xampinyons i bolets saltats. Palaia a la planxa amb patata bullida i ensalada. Cuixetes de pollastre al forn amb llimona i patata al forn.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Fruita seca.