• Inici: Dijous, 04 octubre 12:00
    Fi: Dijous, 04 octubre 16:00
  • Guillem Cifre de Colonya

Primer plat: Lasanya de verdura. Llenties estofades.

Segon plat: Cuixetes de pollastre al forn amb verdura i patata rostida. Truita camperola amb ensalada i patata bullida.

Postres: Natilles. Iogurt. Fruita del temps.

Anselm Turmeda

Primer plat: Ensalada de pasta. Crema de carabassó i poma.

Segon plat: Samfaina  amb ou fregit. Bacallà arrebossat amb allioli de pebre vermell i patata a la jardinera.

Postres: Rebosteria variada. Iogurt. Fruita del temps.

Primer plat: Pasta amb quatre formatges (veg.). Colflori gratinada amb crema d’espàrecs (veg.). Ensalada de sípia.

Segon plat: Pollastre amb taronja amb puré de patata. Ous remenats amb xampinyons. Filet de llampuga a la planxa amb patata bullida i pèsols.

Postres: Iogurt. Fruita del temps. Gelat. Púding. Pastís de pera amb nous.

Primer plat: Ensalada de llenties. Crema de verdures (veg.) amb crostons.

Segon plat: Croquetes d’espinacs amb ensalada. Delícies d’ànnera amb compota de poma.

Postres: Postres casolanes. Fruita del temps. Iogurt. Gelat.

G. M. de Jovellanos

Primer plat: Tallarines amb verdures. Aguiat de pollastre.  Ensalada de tonyina.

Segon plat: Carxofes saltades amb seitan. Caçó a la planxa amb patates bullides. Pilotes amb salsa de tomàtiga.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.

Postres: Fruita del temps. Iogurt natural. Flam casolà. Púding.